Digitiimi

Digitiimi on uusin "kerhomme", joka neuvoo ja opastaa jäseniä Esterissä kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 10 - 11.

Neuvonta käsittää lähinnä älypuhelimen ja tietokoneen käyttöä yhdistyksen omaan toimintaa liittyen.

Esimerkkinä yhdistyksen tapahtumiin ilmoittautuminen sekä omien jäsentietojen tarkastelu sekä jäsennumeron hyödyntäminen esim. liiton sopimien alennuksien saamiseksi.
Yhdistyksen tapahtumatiedot sekä jäsenkortti näkyvät helpoiten senioriliiton älypuhelinsovelluksessa ja ovat siten aina mukana.

Jäsenet voivat myös ehdottaa yhdistykselle läheisiä neuvonta-aiheita lähettämällä sähköpostia seuraaviin osoitteisiin.

Kalervo Lehtonen

kalervo.lehtonen@ebaana.net

Timo Luukka

luukkatimo@outlook.com

Digitiimillä piti ti 2.1. kiirettä, asiakkaana kävi ainakin 5 eri senioria. Hyvin homma toimi. Kuvassa Elise ja Timo työn touhussa.