Varsinais-Suomen kansallisen Senioripiirin syyskokous Salo 16.11.

Varsinais-Suomen kansallisen Senioripiirin syyskokous pidetiin Salossa torstaina 16.11., Salon uuden seurakuntatalon Kuparisalissa. Yllä kuvia aamupäivän tapahtumista. Tilaisuuden avasi Salon yhdistyksen puheenjohtaja Ilpo Sairanen, liiton tervehdyksen toi puheenjohtaja Kari Kantalainen ja Salon kaupungin tervehdyksen kaupunginjohtaja Anna-Kristiina Korhonen. Lukiolaiset Enni ja Edith musisoivat. Salon seurakunnan vaiheista ja uudesta seurakuntatalosta meille kertoi kirkkoherra Timo Hukka ja lopuksi kuulimme tarinaa linnuista lintuharrastaja Martti Santakarin opastuksella.

Syyskokouksen avasi piirin puheenjohtaja Arja Lystilä ja samalla onnittelimme Kari Kantalaista hänen valinnastaan liiton puheenjohtajaksi. Kokouksen puheenjohtajana toimi Pentti Laakkio ja sihteerinä Annele Silvennoinen. Kokouksen lopuksi kutsuttiin kunniapuheenjohtajaksi Aila Harjanne ja uudeksi kunniajäseneksi Soili Raitanen. Onnittelut!